pelleochjag

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2012

Gästbloggare

Av Evelina - 21 augusti 2012 16:18

Hejsan!


Mitt namn är Moa Andersson och jag fick en förfrågan av Evelina att gästblogga på hennes fina blogg. Får se hur det går eftersom att jag är en av blogg.se's alla bloggare, jag är ju inte van vid bloggplatsen.se ;)


Men iallafall tänkte jag berätta lite om mig och vad en tjej som jag gör för att fördriva tiden.


Jag heter alltså Moa Andersson, fyller 13år 12 september och går på samma skola som Evelina. På fritiden rider jag och fotograferar. Jag bor på en hästgård med min mamma, pappa och lillebror. Familjen äger fyra hästar, varav två är mina och två är mammas. Jag äger en shettis vid namn Putte (samma ras som Pelle är) och en islandshäst vid namn Náttur. De är mina ögonstenar som jag haft i ett antal år, Putte sedan jag var fem och Náttur sedan jag var 10.


Vad jag mer ska skriva vet jag inte, hehe ;) Men tusen tack Evelina för att jag fick låna din blogg och önskar dig all lycka med din dåliga katt :)


Vill ni lära känna mig ännu bättre kan ni såklart gå in på min egen blogg genom att klicka på bilden!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 19 februari 2013 18:29

Dålig uppdatering jag vet men jag har bytat till en annan blogg ;) ...

Av Evelina - 13 januari 2013 19:16

hej har inte bloggat har inte haft något att blogga om. och veckan fram över kommer jag nog inte blogga ...

Av Evelina - 7 januari 2013 18:28

Hej!   Idag har jag inte gjort så mycket mer än varit och handlat med pappa och sedan varit hos farmor och städat hos gråen. Jag har oxå förberett för skolan imorgon      Ush den börjar imorgon jag har sett fram imot att träffa alla mina snälla o...

Av Evelina - 5 januari 2013 18:56

Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ ツ ...

Av Evelina - 4 januari 2013 20:39


Godkväll!   Nu tänkte jag att jag skulle skriva lite om min dag och gårdagen, morgondagen   Gårdagen! Först så åkte jag till mina kusiner och sovde över där. Men på kvällen så spelade vi super mario i typ 5 timmar i streck och sedan så gick...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra?
 Ska jag gå ut och pyssla med min kanin
 sitta inne och inte göra ett skit

Ovido - Quiz & Flashcards