pelleochjag

Direktlänk till inlägg 18 september 2012

auotograf! <3

Av Evelina - 18 september 2012 18:18

Hej!

Idag har jag varit i skolan vi hade bland annat svenska, engelska och matte. Det var facktiskt en bra dag idag! alla i klassen var där förutom en ;) fast en person åkte hem på eftermiddagen pågrund av att han var illamående   

nu sitter jag och kollar fb och lyssnar på musik! :) ( My life would suck without you )


Jag och Moa skrev ett brev förra året när vi gick i 4:an till Malin baryard tror jag det stavas och så som en skol uppgift och så skickade vi det till henne och frågade om vi kunde få aoutograf av henne när hon sickade till backa ett brev och jag tänkte visa aoutografen nu! :) och lite mer bilder hon sickade med   


Aoutograf!

 

de andra bilderna!

   

Sådär då! det var allt för denna gången sedan kommer det en bild eller två på gråen för hon har pått ett nedot öra elr va man säger ;) :)  ha det gött   ( igelkott ) :P   // evelina!  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 19 februari 2013 18:29

Dålig uppdatering jag vet men jag har bytat till en annan blogg ;) ...

Av Evelina - 13 januari 2013 19:16

hej har inte bloggat har inte haft något att blogga om. och veckan fram över kommer jag nog inte blogga ...

Av Evelina - 7 januari 2013 18:28

Hej!   Idag har jag inte gjort så mycket mer än varit och handlat med pappa och sedan varit hos farmor och städat hos gråen. Jag har oxå förberett för skolan imorgon      Ush den börjar imorgon jag har sett fram imot att träffa alla mina snälla o...

Av Evelina - 5 januari 2013 18:56

Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ ツ ...

Av Evelina - 4 januari 2013 20:39


Godkväll!   Nu tänkte jag att jag skulle skriva lite om min dag och gårdagen, morgondagen   Gårdagen! Först så åkte jag till mina kusiner och sovde över där. Men på kvällen så spelade vi super mario i typ 5 timmar i streck och sedan så gick...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra?
 Ska jag gå ut och pyssla med min kanin
 sitta inne och inte göra ett skit

Skapa flashcards