pelleochjag

Direktlänk till inlägg 13 december 2012

13/12

Av Evelina - 13 december 2012 22:33

Tjena mitt bena!


Tänkte bara köra ett snabbt inlägg bara för att vara lite SERIÖS!! Men idag har jag varit i skolan och sedan så åkte jag med min kompis Natali hem och sedan åkte jag med henne till ridskolan. När vi kom hem igen så lussade vi för deras grannar och sedan åkte vi pulka och lekte jägare med hennes små bröder Linus o Felix. Jag och Natali var älgar och snö ( rövar ) som Felix kallade dem, ( snö rävar ). Men imorgon om planerna går som planerade så ska jag bara åka hem åka pulka och kanske hänger någon god vänn med mig ut i pulkabacken :) NU ska jag snart gå och lägga mig, Fredag imorgon ÄNTLIGEN! Men jag ska bara sova länge i helgen vilket inte kommer att ske för jag sover aldrig länge på helger men aja. Idag är det Lucia för dem som inte visste det, i skolan så har vi varit på Luciatåg med 8:erna och 2:erna det var fin fint. Sedan fick vi saft lussekatt och pepparkakor     


NU går jag och lägger mig god natt! <3


Lite bilder


 

Älskade ponny!<3


 

Jag e fan stolt! ;) :D





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 19 februari 2013 18:29

Dålig uppdatering jag vet men jag har bytat till en annan blogg ;) ...

Av Evelina - 13 januari 2013 19:16

hej har inte bloggat har inte haft något att blogga om. och veckan fram över kommer jag nog inte blogga ...

Av Evelina - 7 januari 2013 18:28

Hej!   Idag har jag inte gjort så mycket mer än varit och handlat med pappa och sedan varit hos farmor och städat hos gråen. Jag har oxå förberett för skolan imorgon      Ush den börjar imorgon jag har sett fram imot att träffa alla mina snälla o...

Av Evelina - 5 januari 2013 18:56

Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ ツ ...

Av Evelina - 4 januari 2013 20:39


Godkväll!   Nu tänkte jag att jag skulle skriva lite om min dag och gårdagen, morgondagen   Gårdagen! Först så åkte jag till mina kusiner och sovde över där. Men på kvällen så spelade vi super mario i typ 5 timmar i streck och sedan så gick...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra?
 Ska jag gå ut och pyssla med min kanin
 sitta inne och inte göra ett skit

Skapa flashcards