pelleochjag

Direktlänk till inlägg 1 januari 2013

Förlåt! <3

Av Evelina - 1 januari 2013 18:42

HEJ!

Asså gud förlåt att jag inte varit aktiv i bloggandet har absolut inte haft tid! Kommer kanske upp en liten vidio senare vem vet    Idag har jag bara tagit det lugnt för det var ju nyårsafton igår och jag var uppe länge. Idag har jag även städat hos Gråen och pysslat lite    Men imorgon vet jag inte vad jag ska göra, kanske göra vidios. Hoppas bara att det är bra väder    jag kan inte blogga så mycket för jag har inget att skriva om riktigt så därför är bloggen inte uppdaterad hela tiden.

Men jag har varit i stallet typ hela förra veckan och jag har varit ute och gått med Pelle och så har jag travat lite med han och så,så börjar han bocka haha     och det gjorde han när jag och madde red oxå då red vi ut i skogen och kom ut på en äng och så gick vi runt några buskar så vi kom in i skogen igen och så så började han bocka som hoppsan hejsan Han var så pigg för han har inte varit ute på länge. Men jag ramlade inte av som tur var!   

William min bror fyller år på nyårsafton alltså igår och vi firade det hemma och sedan åkte han till sina kompisar och skulle typ in till stan, skit samma    Men det kanske kommer upp en liten vidio sen som sagt! ha det bra alla människor    Hej då

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 19 februari 2013 18:29

Dålig uppdatering jag vet men jag har bytat till en annan blogg ;) ...

Av Evelina - 13 januari 2013 19:16

hej har inte bloggat har inte haft något att blogga om. och veckan fram över kommer jag nog inte blogga ...

Av Evelina - 7 januari 2013 18:28

Hej!   Idag har jag inte gjort så mycket mer än varit och handlat med pappa och sedan varit hos farmor och städat hos gråen. Jag har oxå förberett för skolan imorgon      Ush den börjar imorgon jag har sett fram imot att träffa alla mina snälla o...

Av Evelina - 5 januari 2013 18:56

Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ ツ ...

Av Evelina - 4 januari 2013 20:39


Godkväll!   Nu tänkte jag att jag skulle skriva lite om min dag och gårdagen, morgondagen   Gårdagen! Först så åkte jag till mina kusiner och sovde över där. Men på kvällen så spelade vi super mario i typ 5 timmar i streck och sedan så gick...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra?
 Ska jag gå ut och pyssla med min kanin
 sitta inne och inte göra ett skit

Ovido - Quiz & Flashcards